Ewidencje i rejestry - Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Biuletyn Informacji Publicznej

Ewidencje i rejestry

Wydział Prewencji:

Zespół Dyżurnych:

  • Książka doprowadzeń osób.
  • Książka wydania broni.
  • Książka ewidencji sprzętu wydanego pracownikom do osobistego użytku.
  • Rejestr badań prowadzonych urządzeniami elektronicznymi do badania na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu.
  • Książka przebiegu służby w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych do wytrzeźwienia.
  • Książka doprowadzeń osób.
  • Książka nadzoru nad bronią palną.
  • Dziennik telefonogramów wchodzących.
  • Książka ewidencji przepustek jednorazowych.
  • Książka ewidencji osób umieszczonych w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych.
  • Książka badań policjantów i pracowników cywilnych Policji przed pobraniem pojazdu służbowego.
  • Rejestr mandatów karnych kredytowanych Zespołu Dzielnicowych KPP Krasnystaw.
  • Rejestr mandatów karnych kredytowanych ZPI KPP Krasnystaw.
  • Rejestr mandatów karnych gotówkowych Zespołu Dzielnicowych  Kpp Krasnystaw.
  • Rejestr mandatów karnych gotówkowych ZPI KPP Krasnystaw.
  • Dziennik podawczy Zespołu Dyżurnych Wydziału Prewencji.
  • Rejestr badań analizatorem wydechu.
  • Rejestr osób pozbawionych wolności przebywających na przepustkach zgłaszających się do KPP Krasnystaw.
  • Książka nadzoru nad służbą.
  • Książka ewidencji kluczy.
  • Rejestr przestępstw i wykroczeń ujawnionych za pomocą monitoringu wizyjnego na terenie Krasnegostawu.
  • Rejestr badań analizatorem wydechu.
  • Dziennik telefonogramów wchodzących.
  • Książka wydarzeń ZD WP KPP Krasnystaw.
  • Rejestr interwencji Policji ZD WP KPP Krasnystaw.
  • Zeszyt wydawania Ceduł.
  • Rejestr pobierania kart FLOTA.
  • Rejestr rozmów radiowych i telefonicznych KPP w Krasnymstawie.
  • Zeszyt narad służbowych i szkoleń.
  • Rejestr ewidencji pakietów do pobierania próbek krwi.
  • Rejestr dozoru Policji.

 

Zespół do spraw Wykroczeń i Organizacji służby:

  • Książka kontroli spraw przydzielonych policjantom WP KPP Krasnystaw.
  • Dziennik pracy administratora SUŁTelP.
  • Książka doręczeń przesyłek miejscowych.
  • Rejestr nakazów doprowadzenia realizowanych w KPP Krasnystaw.
  • Rejestr spotkań/ konsultacji/ debat/ działań profilaktycznych prowadzonych przez KPP Krasnystaw.
  • Rejestr wokand.
  • Wykaz czynności profilaktycznych w sprawach małoletnich.
  • Rejestr niebieskich kart.

Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych:

  • Dziennik Stanowiska Komputerowego Systemu opracowania dokumentów niejawnych.
  • Rejestr wydanych decyzji o umorzeniu postępowania sprawdzającego.
  • Rejestr protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. BC.
  • Rejestr dzienników, książek ewidencyjnych i teczek.
  • Dokumentacja do PBE oraz SWP systemu ODN.
  • Dziennik stanowiska komputerowego systemu opracowania dokumentów niejawnych.
  • Dziennik korespondencji jawnej pionu.
  • rejestr wydanych upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.
  • Rejestr wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
  • Dziennik korespondencyjny.
  • Rejestr kart magnetycznych uprawniających do wjazdu na teren KWP w Lublinie.
  • Dziennik stanowiska komputerowego systemu opracowania dokumentów niejawnych.
  • Rejestr meldunków informacyjnych oraz zapytań do Systemu Informacji Operacyjnych.
  • Dziennik stanowiska komputerowego Systemu Informacji Operacyjnych.
  • Dziennik stanowiska ODN.
  • Dziennik wejść do pomieszczenia SUŁTelP.
  • Dziennik pracy administratora/ inspektora BTI.
  • Książka stanowiska abonenckiego SUŁTelP.
  • Książka ewidencji wydanych identyfikatorów KPP Krasnystaw.
  • Książka ewidencji przepustek jednorazowych KPP Krasnystaw.
  • Dziennik pracy Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego PSI/ KCIK.
  • Dziennik pracy administratora PSI/ KCIK.
  • Karta osób nieuprawnionych przebywających w pomieszczeniach ze stanowiskiem dostępowym systemu niejawnego ODN i ODN2.
  • Ewidencja Naruszenia Bezpieczeństwa Systemu Niejawnego na stanowiskach (w punktach dostępowych PSI, KCIK).
  • Dziennik pracy inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego ODN/ ODN2.
  • Rejestr udostępnień poa resort akt ze składnicy akt.
  • Rejestr spisów akt przekazanych do IPN i innych jednostek Policji, Prokuratury.
  • Rejestr pobierania kluczy do składnicy akt.
  • Rejestr protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej  „B” i „BC”.
  • Dziennik pracy administratora PSTDN.
  • Dziennik pracy inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego PSTDN.
  • Karta osób nieuprawnionych przebywających w pomieszczeniu węzłą systemu niejawnego PSTDN.
  • Dziennik pracy administratora SNP.
  • Dziennik pracy inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego SNP.
  • Dziennik stanowiska komputerowego- system niejawny Policji SNP- WK.
  • Dziennik stanowiska komputerowego- system niejawny Policji SNP- OIN.
  • Rejestr akt zagubionych.

Zespół Wspomagający:

  • Rejestr wydanych zezwoleń do prowadzenia pojazdów służbowych,
  • Książka magazynowa materiałów pędnych, smarów,
  • Książka druków ścisłego zarachowania,
  • Ewidencja ilościowo-wartościowa sprzętu MPiS,
  • Ewidencja ilościowo-wartościowa sprzętu warsztatowego,
  • Rejestr zleceń, obsługi, napraw pojazdów służbowych,
  • Rejestr postępowań szkodowych,
  • Księga druków ścisłego zarachowania,
  • Ewidencja opału,
  • Książka ewidencji sprzętu – materiału w jednostce użytkującej,
  • Rejestr dokumentów księgowych – podręczny rejestr faktur, rachunków, not księgowych, list wypłat dodatkowych należności,
  • Rejestr postępowań o szacunkowej wartości, poniżej wartości progowej zobowiązującej dostosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Ewidencja ilościowa sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego, biurowego, mundurowego, żywnościowego, medycznego, sportowego, kulturalno-oświatowego, techniki policyjnej w użytkowaniu,
  • Ewidencja liczników ( wody, gazu, energii elektrycznej, ścieków ),
  • Książka ewidencji sprzętu przyjętego do naprawy, kalibracji, legalizacji i wzorcowania,
  • Książki obiektów budowlanych,
  • Rejestr decyzji o przyznaniu pomocy finansowej,
  • Rejestr decyzji o przyznaniu równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego,
  • Rejestr decyzji o przyznaniu równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego,
  • Ewidencja ogólna mandatów karnych,
  • Ewidencja szczegółowa mandatów karnych,
  • Ewidencja darowizn i środków WFWP,
  • Książka kasowa- gospodarka mandatowa,
  • Rejestr obciążeń za przekroczenie limitu abonamentu za telefon komórkowy,
  • Rejestr nawiązek wymierzonych wyrokami nakazowymi,
  • Rejestr udzielonych pomocy- asyst komornikowi przy wykonywaniu czynności egzekucyjnych,
  • Ewidencja wystawionych wezwań do zapłaty,
  •  Rejestr wydanych decyzji w sprawie szkód zaistniałych w KPP w Krasnymstawie,
  • Księga ewidencji indywidualnej sprzętu transportowego,
  • Skorowidz numerów rejestracyjnych,
  • Książka ewidencji wypadków i kolizji dotyczących służbowego sprzętu transportowego,
  • Rejestr rozliczeń kwitariuszy przychodowych.
  • Dziennik korespondencji Sekretariatu.
  • Dziennik podawczy,
  • Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
  • Dziennik przepisów KGP, KWP, KPP, MSWiA
  • Ewidencja przyjęć interesantów,
  • Rejestr teczek,
  • Księga druków ścisłego zarachowania.
  • Dziennik telefonogramów wychodzących.

Wydział Kryminalny:

Zespół Dochodzeniowo- Śledczy:

  • Książki doręczeń przesyłek miejscowych.
  • Książki z narad i odpraw.
  • Książka depozyt broni (kontroli broni).
  • Rejestr spraw przydzielonych do realizacji funkcjonariuszom Zespołu Dochodzeniowo- Śledczego.
  • Rejestr spraw przydzielonych do realizacji funkcjonariuszom ZOR.
  • Dziennik szkolenia dla I grupy szkoleniowej.
  • Rejestr notatników służbowych.

Zespół Techniki Kryminalistycznej:

  • Rejestr wyjazdów.
  • Rejestr zdjęć sygnalitycznych, kart daktyloskopijnych, pobrań Genom.

 

Wydział Ruchu Drogowego

  • Rejestr sprawdzeń ilości punktów karnych w ruchu drogowym,
  • Rejestr mandatów karnych kredytowanych,
  • Rejestr mandatów karnych gotówkowych,
  • Rejestr imiennych wezwań dla policjantów,
  • Rejestr badań przeprowadzonych urządzeniami elektronicznymi do badania stanu trzeźwości,
  • Książki pracy urządzeń kontrolno-pomiarowych radarowych  mierników prędkości,
  • Ewidencja pracy wideorejestratora,
  • Rejestr zatrzymanych praw jazdy,
  • Rejestr zatrzymanych dowodów rejestracyjnych,
  • Rejestr materiałów video przechowywanych oraz zabezpieczonych dla celów dowodowych KPP w Krasnymstawie
  • Rejestr wypadków i kolizji drogowych w KPP Krasnystaw.
  • Rejestr wyników osiągniętych w służbie w ramach centr. koordynacyjnych na drodze K-17.
  • Rejestr pobrania Terminala Płatniczego.
  • Rejestr zabezpieczenia lub zniszczenia materiału WRD KPP Krasnystaw- Alfa Romeo.

Zespół Kadr i Szkolenia

  • Ewidencja rozkazów organizacyjnych wydanych przez Komendanta,
  • Ewidencja rozkazów personalnych wydanych przez Komendanta,
  • Rejestr wydawanych legitymacji pracownikom Policji,
  • Rejestr ewidencji imiennych wezwań dla policjantów,
  • Rejestr postanowień,
  • Ewidencja pieczęci i stempli komórek organizacyjnych,
  • Lista obecności kierowników komórek organizacyjnych KPP w Krasnymstawie i pracowników Komendy,
  • Rejestr wystawionych zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach,
  • Ewidencja przewinień.
  • Ewidencja zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Krasnymstawie oraz członków ich rodzin.

 

 

Jednoosobowe Stanowisko do spraw Łączności i Informatyki

 

  • Rejestr sprawdzeń.
  • Dziennik czynności administracyjnych i kontrolnych wykonywanych na stanowiskach dostępowych.
  • Dziennik czynności administracyjnych i kontrolnych wykonywanych na stanowiskach dostępowych- SPBD.

 

Jednoosobowe Stanowisko do spraw Kontroli

 

  • Rejestr skarg i wniosków,
  • Rejestr listów i anonimów.
  • Rejestr czynności wyjaśniających.

 

Jednoosobowe Stanowisko do spraw BHP

 

  • Rejestr szkolenia wstępnego BHP  i P.POŻ,
  • Rejestr skierowań na badania profilaktyczne, okresowe, kontrolne, specjalistyczne oraz szczepienia ochronne.
  • Rejestr szkoleń okresowych BHP, P.POŻ,
  • Rejestr prac narażających pracowników na działanie szkodliwego czynnika biologicznego,
  • Rejestr czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowisku pracy,
  • Rejestr wypadków pozostających w związku ze służbą w Policji,
  • Rejestr wypadków przy pracy,
  • Wykaz prac szczególnie niebezpiecznych,
  • Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby,
  • Rejestr badań profilaktycznych oraz szczepień ochronnych,
  • Rejestr czynników rakotwórczych i mutagennych,
  • Rejestr szkoleń zawodowych,
  • Rejestr skierowań do WKL MSW,
  • Rejestr zwolnień lekarskich
  • Rejestr urlopów wypoczynkowych.
  • Wykaz substancji i preparatów niebezpiecznych
  • Rejestr faktur za badania profilaktyczne

 

Metryczka

Data publikacji : 04.05.2009
Data modyfikacji : 07.04.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
młodszy aspirant Jolanta Babicz
Osoba udostępniająca informację:
młodszy aspirant Jolanta Babicz
Osoba modyfikująca informację:
młodszy aspirant Jolanta Babicz
do góry