Zespół Wspomagający - Struktura organizacyjna - Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Biuletyn Informacji Publicznej

Struktura organizacyjna

Zespół Wspomagający

Kontakt:

telefon kontaktowy 47 8133 216, 47 8133 266

Zespół Wspomagający realizuje następujące zadania:

  • prowadzenie analiz korespondencji przychodzącej i wychodzącej w prowadzonych rejestrach – rejestr teczek, dokumentów jawnych, dzienników i książek ewidencyjnych, dziennik korespondencji, dziennik podawczy, książka doręczeń,
  • zapewnienie należytego obiegu korespondencji oraz sprawowanie nadzoru nad pracą kancelaryjno-biurową wszystkich komórek organizacyjnych Komendy,
  • wykonywanie pism na komputerze i maszynie dla potrzeb Kierownictwa Komendy,
  • prowadzenie ewidencji, aktualizacja i dystrybucja przepisów służbowych MSWiA, KGP, KWP i KPP,
  • prowadzenie gospodarki finansowej Komendy w sposób zgodny z wymogami ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do tej ustawy,
  • realizacja w ramach upoważnienia Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji wydatków budżetowych:
  •  w formie akredytywy w zakresie określonym przez KWP,
  • na ściśle określone cele, na podstawie otrzymanej dokumentacji z KWP stanowiącej podstawę wypłat gotówkowych w ramach limitu finansowego jednostki.
  • Zapewnienie obsługi kasowej jednostki poprzez:
  • realizację wypłat,
  • prowadzenie książki obrotów kasowych,
  • sporządzanie zestawień wydatków dokonywanych w ramach przyznanego limitu,
  • przyjmowanie wpłat od policjantów, pracowników oraz osób z zewnątrz jednostki,
  • prowadzenie obsługi kasowej rachunku akredytywy budżetowej oraz sum depozytowych,
  • sporządzanie zestawień wydatków z otrzymanej dokumentacji z KWP i zrealizowanych wypłat, zarówno w ramach limitu finansowego jednostki, jak tez depozytów KWP,
  • kontrola merytoryczna i formalno-rachunkowa dowodów finansowo-księgowych, w tym faktur i rachunków, wpływających do Komendy i przygotowanie ich do zapłaty,
  • prowadzenie postępowań szkodowych,
  • prowadzenie ewidencji ponoszonych wydatków,
  • gospodarka wyodrębnionymi środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • prowadzenie ewidencji pozabilansowej będących w użytkowaniu jednostki środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz sprawowanie nadzoru nad mieniem,
  • inwentaryzacja składników majątkowych, klasyfikowanie i wybrakowanie sprzętu,
  • opracowanie tabeli należności na wszystkie rodzaje sprzętu, składanie zapotrzebowania na zakup sprzętu i materiałów, organizacja dostaw,
  • zlecanie wykonania przeglądów serwisowych, napraw i konserwacji sprzętu techniki policyjnej i biurowej,
  • prowadzenie ewidencji oraz sprawowanie nadzoru nad mieniem:
  • sprzętu transportowego,
  • zużycia materiałów pędnych i smarów,
  • środków trwałych,
  • powierzanie pojazdów służbowych policjantom i pracownikom do eksploatacji w ramach przydzielonego taboru,
  • rozliczanie pojazdów oraz sporządzanie sprawozdań miesięcznych w zakresie przebiegów oraz zużycia mpis,
  • przeprowadzanie postępowań wyjaśniających i szkodowych w zakresie szkód komunikacyjnych
  • zapewnienie sprawności użytkowej sprzętu transportowego przez punkt obsługi technicznej (bieżąca obsługa, przeglądy OT 1 oraz drobne naprawy bieżące), prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pracy POT,
  • planowanie potrzeb w zakresie obsług technicznych użytkowanego sprzętu transportowego,
  • organizowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji składników majątkowych będących w dyspozycji Komendy,
  • administrowanie obiektami Komendy,
  • utrzymywanie porządku w obiektach Komendy,
  • wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych obiektów i sprzętu,
  • przygotowanie dokumentów do udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych,
  • zawieranie umów cywilnoprawnych w ramach upoważnienia Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji,
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, za remont lokalu mieszkalnego oraz pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego mieszkaniowej policjantom,
  • realizowanie zadań związanych z zaopatrzeniem, rozdziałem, ewidencją i rozliczaniem formularzy mandatów karnych.

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 07.05.2009
Data modyfikacji : 04.08.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
młodszy aspirant Jolanta Babicz
Osoba udostępniająca informację:
starszy sierżant Anna Chuszcza
Osoba modyfikująca informację:
młodszy aspirant Jolanta Babicz
do góry